KBO-PCOB vernieuwt | update 22 november 2017 online lezen

KBO-PCOB vernieuwt gaat veelbelovend van start
Eind oktober berichtten we in ons magazine en op onze website voor het eerst over KBO-PCOB vernieuwt. Inmiddels zijn we veelbelovend van start gegaan: de twaalf bijeenkomsten van de tour door het land zijn gepland. En de eerste drie bijeenkomsten - in Culemborg, Zwolle en Roermond - zijn zelfs al geweest. Heel inspirerend om met elkaar in gesprek te gaan over de seniorenbeweging van de toekomst. Met deze digitale update houden we u op de hoogte van KBO-PCOB vernieuwt.

"Het is belangrijk om in te steken op de breuklijn tussen arbeid en anders actief zijn"
- deelnemer bijeenkomst Culemborg

Korte terugblik op eerste drie bijeenkomsten

We zijn op een kwart van de tour: drie van de twaalf bijeenkomsten zijn geweest. Leden en niet-leden hebben in Culemborg, Zwolle en Roermond nagedacht en gesproken over de toekomst van KBO-PCOB. Omdat iedereen de gelegenheid krijgt het woord te nemen en aanwezigen op elkaar mogen reageren krijgt iedere bijeenkomst een eigen geluid. Ondanks verschillende zwaartepunten in de gesprekken zijn er ook onderwerpen die herhaaldelijk terugkomen.
Lees een korte terugblik
Goede ontmoetingen in beeld
De eerste drie bijeenkomsten van de tour van KBO-PCOB vernieuwt zijn achter de rug. We kijken terug op goede bijeenkomsten in Culemborg, Zwolle en Roermond. Bekijk op onze website het sfeeroverzicht.
Bekijk de foto's
Kom in uw regio naar een bijeenkomst
De tour van KBO-PCOB vernieuwt komt in heel Nederland. U kunt zich nog aanmelden voor Amstelveen, Alkmaar of Hoorn, Enschede, regio Ede, Zoetermeer, Heerenveen, Assen, Den Bosch en regio Goes.
Meld u nu aan!
"Ik ga bijna met pensioen. Dat leidt tot allemaal nieuwe ontwikkelingen in mijn leven. (...) Ik wil met andere ouderen nadenken over zingeving. (...) Hoe word je op een mooie manier ouder, hoe ga je de toekomst in?"
- deelnemer bijeenkomst Zwolle

De digitale brievenbus staat open voor al uw ideeën

Tijdens de tour van KBO-PCOB vernieuwt luisteren we in het hele land naar de stem van senioren. Kunt u niet bij een van de twaalf bijeenkomsten aanwezig zijn? Toch zijn we dan ook benieuwd naar úw ideeën voor de toekomst van KBO-PCOB. Hoe ziet volgens u de seniorenbeweging van de toekomst eruit? Laat het ons weten en stuur een bericht naar onze digitale brievenbus.
Laat een bericht achter
U ontvangt deze digitale update van KBO-PCOB vernieuwt, omdat u bij ons heeft aangegeven dat u graag op de hoogte blijft van dit project. Gedurende de looptijd van KBO-PCOB vernieuwt sturen we u enkele keren een update met nieuws en ontwikkelingen.

Volg ons
Facebook   Twitter